*
Kayseri Engelliler Derneği Telefon 0533 392 33 88

Kayseri Engelliler Derneği Telefon 0533 392 33 88

Gönderen Konu: Yahoo'nun önceki geçici CEO'sunu kovdu!  (Okunma sayısı 754 defa)

Çevrimdışı melleseferi

  • öMeR
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 20677
  • SiTe YöNeTiCiSi
    • MeLLeSeFeRi.com
Yahoo'nun önceki geçici CEO'sunu kovdu!
« : Ekim 02, 2012, 02:35:41 ÖS »


Dijital teknoloji devi Yahoo'nun önceden geçici CEO'su olan Tim Morse kapı dışarı edildi.

Yeni CEO Marissa Mayer'in gelmesiyle birlikte bir kaç dönem önceden CEO'luk yapmış CFO Tim Morse şirketten gönderildi. Business Insider, Morse'un bugün gönderilmeden önce de Mayer'in gelişiyle birlikte fiilen işin dışında olduğunu öne sürdü. Toplantılara katılmadığı iddia edilen CFO Tim Morse'un yerine Ken Goldman getirildi.

Yahoo'daki kariyeri boyunca önemli konumlarda görev alan Morse, eski CEO Carol Bratz'ın Başkan Roy Bostock tarafından kovulmasıyla geçici CEO'luğa atanmıştı.

Tim Morse Yahoo'da görev aldığı sürede 4.3 milyar dolar kazanç sağlattığı ve bu kazancı hissedarlara geri döndürebildiği için şirket içerisinde sevildiği biliniyor. Business Insider ise Morse'un sevilen ve başarılı bir yönetici olduğu için CEO Marissa Mayer tarafından görevden alındığını öne sürüyor.

CFO Tim Morse'un şirketten gönderilmesi teknolji devi Yahoo'da göreve geldiği günden bugüne şirket için nasıl bir yol çizeceği merakla beklenen CEO Marissa Mayer'in yeni planını açıklamasının ardından geldi.

Yeni stratejide altında görev alanlardan kendisine tam bağlılık isteyen Mayer, Yahoo'da kişiselleştirme ve mobilleştirme politikalarına ağırlık verecek.

Yeni CEO'nun mobil stratejisi, Yahoo için yeni ve kullanışlı uygulamalar geliştirecek kişileri işe almasıyla başlamış. Diğer alanlarda da uzman ve yetenekli kişileri işe alarak ekibini güçlendiren Mayer'in, özellikle arama motoru, ilk sayfa, Yahoo Finance, Yahoo Sports gibi önemli uygulamalar hakkında konuşmaktan kaçındığı bildirilmişti.

Yeni stratejinin satırbaşları ise şöyle:

- Yahoo'yu içeriği ve reklamları kişiselleştirilmiş bir şirkete dönüştürmek,
- Kullanıcı sayısının büyümesi, reklam satışları ve reklam araçlarının geliştirilmesi,
- Kullanıcıların her gün dokunabileceği bir mecra olabilmek
- İyi olunan şeylere ağırlık vermek, ve başarılı olunamayan deneyimlere enerji harcamamak,
- Yahoo Mobil'i 2015'e kadar çok güçlü hale getirmek


veteknoloji.com